Am creat aceste produse ca afacerea dumneavoastră să arate din ce în ce mai bine.

Situații frecvente

Țineți cont că prezența dumneavoastră online depinde categoric de numărul și calitatea postărilor și a materialelor prezentate. Conținutul poate determina o viitoare reacție vizavi de produsele/serviciile oferite.
Trebuie îmbunătățită imaginea și materialele folosite pentru aceasta, precum și calitatea postărilor. De remarcat că degeaba aveți o imagine online atractivă dacă in realitate serviciile, produsele sau sediul dumneavoastră lasă de dorit.
Profilele business create de noi sunt legate între ele și orice postare se distribuie automat în toate mediile.
O parte din acestea se vor folosi pentru definirea profilelor business existente sau nou create și pentru îmbogățirea conținutului digital al primelor postări. Restul se vor folosi pentru menținerea atenției publicului țintă pe perioada abonamentului.
Recomandăm achiziționarea celor 3 pachete împreună, deoarece fiecare presupune existența celorlalte. Social media nu poate funcționa fără materialele foto/audio-video/360 și lipsa integrărilor în hărțile online face aproape nulă interacțiunea directă cu clienții noi.
LOGO VN drept TR 80-37

Întrebările dumneavoastră pot căpăta un caracter specific, așa că vom încerca să răspundem câtorva dintre ele.

Subiecte cu specific avansat

Este indicat să mențineți sigla cu care ați funcționat până acum dar, logo-ul ar trebui creat de un profesionist. Vă putem ajuta în această direcție.
Bineînțeles! Dar trebuiesc sortate calitativ, eventual usor modificate pentru a corespunde noii imagini pe care o construiți.
Da, dacă aveți mulți urmăritori și reacții este chiar indicat. Însă, dacă aveți o prezență slabă online este indicat să ne lăsați să vă creem unele noi.
Dat fiind particularitățile fiecărui client, este firesc să fie nevoie de soluții personalizate. Pachetele se numesc de bază, deoarece prezintă minimul necesar și sunt construite pe o medie întâlnită de noi de-a lungul timpului.
Dat fiind că abonamentele se plătesc lunar înainte de perioada contractată, se pot intrerupe cu notificare de 15 zile înainte de emiterea noii facturi.
Sunteți conștienți de importanța unui vad comercial bun, așa e? Astăzi, în era informației, internetul a creat o metodă de adresare la nivel mondial: sunt peste 4,3 miliarde de utilizatori de internet la nivel global, așa că nu mai puteți să nu luați în considerare această piață imensă. Cu siguranță nu vizați piața mondială dar, la ora actuală în Romaânia, peste 70% din informații se culeg din online și peste 65% din cumpărături se fac ONLINE. Deci.....
LOGO VN drept TR 80-37

Răspunsuri la întrebări legate de produsele noastre.

Abonamente, pachete și produse personalizate

În primul rând trebuie evaluată corect afacerea, măsurată notorietatea online, identificat publicul țintă optim și abia după aceea alegeți un abonament. Abonamentele pot începe cu premium sau pro și se pot schimba oricând în funcție de nivelul dorit atins, de obicei la un abonament mai mic, de întreținere a imaginii și menținere în preferințele publicului.
După ce evaluăm afacerea și prezența acesteia online, vă putem indica pachetul potrivit sau vă putem face o ofertă personalizată. Țineți cont că nicio afacere nu seamănă cu alta, așa că încercați să nu vă raportați la rezultatele obținute de cunoștințe ci, aveți încredere în experiența noastră (la urma urmei nu vă sfătuim cum să vă conduceți afacerea... 🙂 )
Bineînțeles! Totul este supus negocierii. Dar nu vă așteptați să fie totul gratuit, eventual putem lua în considerare o metodă convenabilă pentru ambele părți, chiar și barter.

Mai aveți întrebări specifice?

Pentru orice lămuriri suplimentare, recomandăm o întâlnire directă, indiferent de loc, unde să puteți aloca destul timp pentru discuții. Altă variantă este să ne contactați pe email, unde puteți explica pe larg nelămuririle dumneavoastră. Veți primi răspuns în maxim 24 de ore urmând ca ulterior să fiți contactat telefonic de personalul nostru.